Je wil graag drukwerk hebben voor je winkel en deze effectief in kunnen zetten. Dat is heel logisch. Weet je niet hoe dat moet? Dat is heel logisch. Drukwerk effectief inzetten is soms erg moeilijk. Lees meer over hoe je drukwerk in kan zetten naar je doelgroep.
Sticker, sticker en nog eens sticker
Laat je ramen opvallen. Dit doe je bijvoorbeeld door het plakken van raamstickers. Deze stickers kan je binnen en buiten plakken en in vrije vorm. Op deze manier heb jij erg veel ruimte voor een mooi design.
Spannen maar!
Je kan ook peesdoek spannen in een textielframe. Het voordeel van peesdoek is dat het makkelijk in gebruik is. Dit komt omdat je het doek ook weer makkelijk van het frame af kan halen en vervangen door een nieuw ontwerp. Op deze manier kan je meerdere seizoen acties promoten en de andere doeken gewoon bewaren.
Goede buitenreclame maakt het verschil
Goede buitenreclame is erg belangrijk. Je wil graag gezien worden voor het grotere publiek. Zorg voor een mooie eyecatcher voor je winkel. Een stoepbord bijvoorbeeld is erg geschikt. Hiermee promoot jij je acties buiten aan voorbijgangers.
Regel ook je promotiedrukwerk
Met promotiedrukwerk kan je snel jezelf promoten aan het grote publiek. Denk hierbij niet alleen aan flyers maar ook aan folders en posters. Promotiedrukwerk is erg makkelijk te maken en in grote hoeveelheden erg gunstig in prijs. Hiermee kan jij jezelf laten opvallen in het grote publiek op straat of in het winkelcentrum.
Zorg voor luxe inpakpapier
Inpakpapier is erg belangrijk als je een winkel hebt. Je wil dat je producten op een mooie manier ingepakt wordt als ze cadeau gegeven worden. Niet alleen inpakpapier is belangrijk maar ook vloeipapier, lintjes en cadeaustickers zijn belangrijk. Hiermee geef jij extra luxe af waardoor uitpakken een groot feest is.
Vergeet je visitekaartje niet
Visitekaartjes zijn belangrijk als je potentiƫle nieuwe leveranciers hebt. Hiermee hebben ze gelijk al je contactgegevens bij elkaar.