Je klant verrassen met een persoonlijk cadeau

Samen met je klant heb je een grote deal rond gekregen of je hebt voor een bepaalde periode alle doelen behaald. Je wilt dit samen vieren en je wilt je klant toch nog verrassen met een klein, persoonlijk cadeau. Hieronder delen we een aantal tips die je kunt geven en hoe je het cadeau persoonlijk kunt maken.

Promotie en cadeau in 1

Het klinkt niet persoonlijk, maar dat is het wel. Je kunt op veel verschillende manieren je eigen bedrijf promoten. Zo kan dat ook in de vorm van een cadeau. Je kunt daarin je eigen promotie delen met je klant. Denk bijvoorbeeld aan een shirt of een keycord-lanyard met beide logo’s en een leuke slogan die jullie met elkaar verbindt.

Persoonlijk bericht

Bij ieder cadeau hoort eigenlijk een persoonlijk bericht. In dit bericht bepaal je zelf wat je neer zet en waar je je klant voor wilt bedanken. Je kunt je klant ook bedanken en tegelijkertijd een uitnodiging opsturen. Ben je niet goed in het schrijven van een tekst? Koop een grote kaart en laat heel je team iets schrijven naar je klant toe. Zo kun je inspiratie opdoen en zelf nog iets korts neerzetten.

Graveren

Gaan jullie samen wat leuks doen om het succes te vieren? Ook dan kun je je klant goed verrassen! Houdt je klant veel van bier? Denk aan een gepersonaliseerd bierpakket, een dagje naar een bierproeverij of een bierglas graveren met de logo’s van jullie bedrijven. 

Foto

Een belangrijke mijlpaal vieren op zakelijk gebied hoort erbij. Vaak worden deze feestelijke moment vastgelegd op foto’s. Een erg persoonlijk cadeau is dan ook een fotoalbum met al jullie successen samen of een ingelijste foto van jullie gezamenlijke succesmoment. Achterop kun je nog een leuk bericht achterlaten en je klant kan dit op kantoor ophangen.

Dagje uit

Hebben jullie samen een incentive gehaald en is er een groter budget vrijgezet voor het vieren van dit succes? Zoek naar leuke activiteiten die je met beide teams kunt doen. Vaak gaat dit gecombineerd met een leerzame training waarin je samen veel leert en elkaar beter leert kennen. Ook volgt er vaak een etentje en is het een lange borrelavond. Je kunt de collega’s van je klant opbellen om uit te zoeken wat je klant graag nog een keer wilt doen en ook dat kun je cadeau geven. Denk bijvoorbeeld aan een dagje karten of naar een gamecenter waar je verschillende sportieve activiteiten kunt doen.

You may also like...

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.